"Gaudeamus igitur.
Iuvenes dum sumus ..."

sâmbătă, aprilie 26, 2014

RECUNOAŞTEŢI PROFESORI DIN GENERAŢIA NOASTRĂ ?

De pe site-ul http://www.cirlugea.ro am luat poza de mai sus care se pare că e făcută cu un an înainte de evenimentele din '89. Dintre profesorii pe care i-am avut noi, eu am recunoscut pe Călin Gheorghe de "matematică", Stoica de "naturale" şi Zaharia Lucilius de "sport". Voi mai cunoaşteţi din aceşti profesori ? Dacă da, scrieţi la "comentarii" !

Un comentariu:

  1. Sa adaugam pe Doamna Danciu cu care ma mai vad din cind in cind prin Hipodrom, Doamna Popescu Penelopa cu " Generalul a spus.......foc" , Doamna de psihologie l carei nume nu mi-l amintesc din cauza tineretii, nu cumva e si Doamna Gavriliu, diriginta noastra din clasa a IX-a careia ii datorez engleza ce o stiu?
    Tot eu IB de la .......B

    RăspundețiȘtergere