"Gaudeamus igitur.
Iuvenes dum sumus ..."

luni, noiembrie 18, 2013

CONDUCEREA COLEGIULUI "NICOLAE BĂLCESCU" TRIMITE ŞEFII DE PROMOŢIE ŞI ABSOLVENŢII LA ... "BRUTĂRIE"

Pentru a mări imaginea puteţi da click pe ea. În titlu am folosit termeni din sport de genul..."la brutărie". Am fost sportiv la "Bălcescu" nu pentru că am făcut orele de sport ci pentru că am adus nişte titluri liceului cu echipa de handbal. Dar nu asta mă preocupă. Ci faptul că am aflat că s-au alocat nişte fonduri pentru aniversarea a 150 de ani a liceului după cum puteţi vedea în foto alăturat (adevarul.ro). Dar aceste fonduri, se pare că nu au mai ajuns pentru diplome sau alte premii (medalii etc.) unor şefi de promoţii aşa cum a fost sora mea. Sora mea, ce-i drept, nu a putut ajunge la manifestare, nici nu ştiu dacă a fost invitată, dar a absolvit în anul 1971 acest liceu ca şefă de promoţie. Eu am fost astăzi să-i ridic
premiul aniversar dar nu s-a realizat acest lucru. Persoana care era în biroul direcţiunii a declinat a cest fapt. Mai mult, m-a trimis la biblioteca judeţeană să consult anuarul absolvenţilor,eu fiind interesat în a organiza întâlnirea promoţiei mele de anul viitor la 40 de ani. Eu făcând parte din altă generaţie, poate sunt prea exagerat în a aprecia persoanele care au făcut cinste liceului. Subliniez faptul că sora mea a câştigat olimpiada pe ţară la limba română (profesor Timuş) în 1971. Nu ştiu ce performanţe asemănătoare s-au înregistrat de atunci. 
P.S. Doamnei din biroul "Direcţiunii" îi transmit că "Anuarul absolvenţilor" de la Bălcescu nu este la biblioteca din piaţa Hexagon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu